Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 19 december 2016

Bloghop Stamp Impressions december


Welcome to my blog. It's time for the monthly bloghop from Stamp Impressions. We are a group of European Stampin' Up! demonstrators and love to give you all inspiration with our work.

You will have arrived from Hélène's blog. Didn't you love her project?

The theme for this month is "New Year" so I made Happy 2017 card. It's a shakercard as you can see. I love the colors of the sequins so I stamped all the dots with those colors too. At the end of this post you'll find a list of supplies. 

Welkom bij de maandelijkse bloghop van Stamp Impressions. Wij zijn een groep Europese Stampin' Up! demonstratrices en vinden het leuk om jullie inspiratie te geven met onze projecten.

Je bent hier begonnen met de blog hop of je komt van het blog van Hélène. Wat een leuk project heeft zij weer gemaakt hè?

Het thema van deze maand is "Nieuw Jaar". Ik heb een Happy 2017 kaart gemaakt. Het is een schutkaart geworden. Ik vind de kleuren van de sequins zo mooi en daarom heb ik die kleuren ook gebruikt met het stempelen. Onder aan dit bericht vind je een lijst met de producten die ik heb gebruikt.


Let us know what you think of our projects by leaving a comment. We love comments!

When you follow the arrows you'll go to Marine's blog now.

Laat ons weten wat jullie van onze projecten vinden door middel van een reactie . Wij zijn dol op reacties!

Gebruik de pijlen om door de bloghop heen te hoppen. Het volgende blog is van Marine








Product List

9 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.